Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.
Daiwa SALTIGA 4000H
Daiwa »
Stacjonarne / Morskie, plażowe »
Porównanie produktów
Opis
masa: 440g - 585g; przełożenie: 4,9:1 i 5,7:1 ; pojemność szpuli:0,40/150m - 0,50/185m; ilość łożysk: 14 kulkowych ( w tym 2 CRBB ) ; nawój : 94cm , 102 i 110cm.
Nowa seria SALTIGA to prawdziwy majstersztyk japońskiej sztuki konstruowania kołowrotków. Stworzony z myślą o największych obciążeniach przy morskim połowie serioli (amberjack), karanksów (Giant Travelley) i tuńczyki żółtopłetwe. Naturalnie nadaje się również do połowu w Norwegii i Islandii halibutów i dużych dorszy.Opatentowany mechanizm MAG SEALED zapobiega przedostawaniu się kryształków soli przez oś do mechanizmu. Rotor AirMetal redukuje masę kołowrotka i zapewnia bardzo płynną pracę. Przekładnia frezowana na maszynie cnc. Model 4500H dzięki wysokiemu przełożeniu ściąga zestaw z dużych głębokości bardzo szybko i lekko.
- Koncepcja REAL FOUR
- 14 łożysk kulkowych (w tym 2 „CRBB“)
- Konstrukcja WASHABLE
- Wodoszczelna aluminiowa obudowa
- Wodoszczelny hamulec TOURNAMENT
- Rotor AIR Zaion
- MAG SEALED
- Frezowany CNC mechanizm Hyper DigiGear
- Blokada obrotów wstecznych Infinite
- Kabłąk Airbail (Patent-Nr. EP1038437B1)
- Kuta na zimno aluminiowa szpula ABS
- Twist Buster 2 rolka prowadząca (Patent-Nr. EP0876760B1)
- Silent Oscillation
- Hamulec rotora -zapobiega niechcianemu zatrzaskiwaniu kabłąka
- Zatrzaskiwanie kabłąka ręczne
- U.T.Drag super hamulec Ultimate Tournament Drag - 15kg max.
- Made in Japan
Łożyska CRBB - CRBB to skrót od "Corrosion Resistant Ball Bearing" , z znaczy to tyle, co odporne na słoną wodę, antykorozyjne łożyska. 12 razy bardziej odporne na korozję, niż zwykłe łóżyska
Air Rotor - Specjalnie dla zwiększenia "czułości kołowrotka" zaprojektowalismy zupełnie nowy air rotor. Po pierwsze lepiej rozkłada ogromne sily przechodzące z żyłki przez rolkę prowadzącą na rotor. przez co zmniejszyliśmy nacisk nacisk na poszczególne jego elementy. Ten nowy rotor jest o 15 % lżejszy od normalnych rotorów, co redukuje wibracje, a niżej położony środek ciężkości zwiększa dodatkowo płynność obrotów.
Uszczelnienie MAG SEAL - Takie uszczelnienie bazujące na koncepcji płynnego magnetycznego oleju niemal nie wytwarza tarcia, perfekcyjnie izoluje zapobiegając nawet przedostaniusię najdrobniejszych drobinek kurzu. Dużym wyzwaniem było stworzenie kołowrotka dopasowanego i optymalnie wykorzystującego koncepcję magnetycznego oleju, perfekcyjnie przystosowanego do wbudowania płynnej membrany zapobiegającej dostawaniu się wody do wnętrza kołowrotka.
Hamulec UTD wodooporny - Nowy system hamulcowy od DAIWA. Składa się z impregnowanych tarcz hamulcowych. o 30x wytrzymalszych, niż normalne tarcze. Efektywna siła hamowania jest wyraźnie zwiększona względem tradycyjnych tego typu rozwiązań. Kolejną zaletą jest szybkość działania hamulca - zaskakuje tatychmiast po osiągnięciu ustawionej siły pracujac niezwykle płynnie
Kabłąk AIRBAIL - Kabłąk “Air Bail” jest w środku pusty i dzięki temu ekstremalnie lekki oraz wyjątkowo wytrzymały i nieodkształcalny. Specjalny, pogrubiający się kształt ramienia mocującego rolkę zapobiega denerwującemu plątaniu się żyłki wokół ramienia kabłąka
Rolka prowadząca Twist Buster II - system redukujący do minimum skręcanie się żyłki podczas zwijania. Jedna z najczęstszych przyczyn plątania się żyłki zostałą dzięki temu pomysłowi usunięta. Twist Buster 2 dodatkowo znacznie redukuje tarcie żyłi na rolce prowadzącej
Nie dodano przedmiotów do koszyka
Wybierz wariant produktu i spróbuj ponownie.
Nie dodano produktów do przechowalni
Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie za chwilę.