Zapytanie zostało wysłane.
Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.

Daiwa SALTIGA 4000H

Producent:
Daiwa »
Kategoria:
Stacjonarne / Morskie, plażowe »
Cena:
od 4450.00 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
od 3950.00 zł
Dostawa od 17.00 zł
Darmowa dostawa od 299.00 zł
Podaj ilość.

Porównanie produktów


Opis

masa: 440g - 585g; przełożenie: 4,9:1 i 5,7:1 ; pojemność szpuli:0,40/150m - 0,50/185m; ilość łożysk: 14 kulkowych ( w tym 2 CRBB ) ; nawój : 94cm , 102 i 110cm.

Nowa seria SALTIGA to prawdziwy majstersztyk japońskiej sztuki konstruowania kołowrotków. Stworzony z myślą o największych obciążeniach przy morskim połowie serioli (amberjack), karanksów (Giant Travelley) i tuńczyki żółtopłetwe. Naturalnie nadaje się również do połowu w Norwegii i Islandii halibutów i dużych dorszy.Opatentowany mechanizm MAG SEALED zapobiega przedostawaniu się kryształków soli przez oś do mechanizmu. Rotor AirMetal redukuje masę kołowrotka i zapewnia bardzo płynną pracę. Przekładnia frezowana na maszynie cnc. Model 4500H dzięki wysokiemu przełożeniu ściąga zestaw z dużych głębokości bardzo szybko i lekko.

  • Koncepcja REAL FOUR
  • 14 łożysk kulkowych (w tym 2 „CRBB“)
  • Konstrukcja WASHABLE
  • Wodoszczelna aluminiowa obudowa
  • Wodoszczelny hamulec TOURNAMENT
  • Rotor AIR Zaion
  • MAG SEALED 
  • Frezowany CNC mechanizm Hyper DigiGear
  • Blokada obrotów wstecznych Infinite
  • Kabłąk Airbail (Patent-Nr. EP1038437B1)
  • Kuta na zimno aluminiowa szpula ABS
  • Twist Buster 2 rolka prowadząca (Patent-Nr. EP0876760B1)
  • Silent Oscillation
  • Hamulec rotora -zapobiega niechcianemu zatrzaskiwaniu kabłąka
  • Zatrzaskiwanie kabłąka ręczne
  • U.T.Drag super hamulec Ultimate Tournament Drag - 15kg max.
  • Made in Japan

Łożyska CRBB - CRBB to skrót od "Corrosion Resistant Ball Bearing" , z znaczy to tyle, co odporne na słoną wodę, antykorozyjne łożyska. 12 razy bardziej odporne na korozję, niż zwykłe łóżyska

Air Rotor - Specjalnie dla zwiększenia "czułości kołowrotka" zaprojektowalismy zupełnie nowy air rotor. Po pierwsze lepiej rozkłada ogromne sily przechodzące z żyłki przez rolkę prowadzącą na rotor. przez co zmniejszyliśmy nacisk nacisk na poszczególne jego elementy. Ten nowy rotor jest o 15 % lżejszy od normalnych rotorów, co redukuje wibracje, a niżej położony środek ciężkości zwiększa dodatkowo płynność obrotów.

Uszczelnienie MAG SEAL - Takie uszczelnienie bazujące na koncepcji płynnego magnetycznego oleju niemal nie wytwarza tarcia, perfekcyjnie izoluje zapobiegając nawet przedostaniusię najdrobniejszych drobinek kurzu. Dużym wyzwaniem było stworzenie kołowrotka dopasowanego i optymalnie wykorzystującego koncepcję magnetycznego oleju, perfekcyjnie przystosowanego do wbudowania płynnej membrany zapobiegającej dostawaniu się wody do wnętrza kołowrotka.

Hamulec UTD wodooporny - Nowy system hamulcowy od DAIWA. Składa się z impregnowanych tarcz hamulcowych. o 30x wytrzymalszych, niż normalne tarcze. Efektywna siła hamowania jest wyraźnie zwiększona względem tradycyjnych tego typu rozwiązań. Kolejną zaletą jest szybkość działania hamulca - zaskakuje tatychmiast po osiągnięciu ustawionej siły pracujac niezwykle płynnie

Kabłąk AIRBAIL - Kabłąk “Air Bail” jest w środku pusty i dzięki temu ekstremalnie lekki oraz wyjątkowo wytrzymały i nieodkształcalny. Specjalny, pogrubiający się kształt ramienia mocującego rolkę zapobiega denerwującemu plątaniu się żyłki wokół ramienia kabłąka

Rolka prowadząca Twist Buster II - system redukujący do minimum skręcanie się żyłki podczas zwijania. Jedna z najczęstszych przyczyn plątania się żyłki zostałą dzięki temu pomysłowi usunięta. Twist Buster 2 dodatkowo znacznie redukuje tarcie żyłi na rolce prowadzącej

Brak dostępnych wariantów produktu

Nie dodano przedmiotów do koszyka

Wybierz wariant produktu i spróbuj ponownie.


Nie dodano produktów do przechowalni

Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie za chwilę.